Ułatwienia dostępu

Katedra Zarządzania Jakością

dr inż. Urszula Balon

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). W 1996 rozpoczęła pracę naukową jako asystent. W 1998 r. ukończyła drugi kierunek – rachunkowość. W 2006 roku uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych na podstawie rozprawy doktorskiej pt. „Koszty jakości w systemie zarządzania jakością na przykładzie
wybranego przedsiębiorstwa spożywczego”.

Adiunkt w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Zainteresowania naukowe

Zarządzanie jakością, koszty jakości, ekonomiczne aspekty jakości, zarządzanie reklamacjami, reklamacje w systemie zarządzania jakością, reklamacje jako prawo konsumenta, konsumencka ocena jakości, zachowania konsumentów na rynku

Prowadzone przedmioty

Ekonomika jakości, ekonomiczne aspekty jakości, rachunek kosztów, rachunek kosztów
dla inżynierów, konsumencka ocena jakości, konsument na rynku, warsztaty kreatywnego myślenia, twórcze rozwiązywanie problemów w organizacjach zarządzanych projakościowo, zarządzanie reklamacjami

Realizuje seminaria licencjackie, inżynierskie.

Inne

W latach 2007-2012 członek Komisji Dydaktycznej Wydziału Towaroznawstwa, w latach 2008-20012 członek Uczelnianej Komisji Finansowej. W latach 2016-2019 członek Wydziałowej Komisji ds. Dydaktyki, a od 2012 członek Uczelnianej Komisji Wyborczej. Od 2019 członek Komisji
Programowo-Dydaktycznej.

Audytor wewnętrzny systemów zarządzania jakością.